Klasa 0-III

Edyta Kasprzak-Jałocha
Klasa 0

 
Edyta Kasprzak-Jałocha  Klasa 0

Edyta Kasprzak-Jałocha
Klasa 0

Nauczanie, to coś więcej niż przekazywanie wiedzy, tak samo jak sukces, to nie tylko wyniki.
— Edyta Kasprzak-Jałocha

nie tylko wyniki

Nauczanie, to coś więcej niż przekazywanie wiedzy, tak samo jak sukces, to nie tylko wyniki.

to, co najważniejsze

Najważniejsza jest dobra relacja z uczniem.

podejmować wyzwania

Uczę dzieci samodzielności, uporządkowania, samodzielnego rozwiązywania problemów, podejmowania wyzwań. Staram się pokazać czym różni się twórczość od odtwórczości. Bardzo lubię pracę z dziećmi i nie wyobrażam sobie innego zajęcia.

 

Ewa Żelazko
Klasa I

 
Ewa Żelazko  Klasa I

Ewa Żelazko
Klasa I

Uważam, że najważniejsze w kontakcie z dziećmi jest odwoływanie się do wartości uniwersalnych, które będą im towarzyszyć przez całe życie.
— Ewa Żelazko

cel, powód

Zajmuję się edukacją wczesnoszkolną. Moim zadaniem jest przygotowanie dzieci do życia w społeczeństwie. Wiem, że jeśli dziecko wzrasta w przyjaznym otoczeniu, to nabywanie wiadomości i umiejętności przychodzi mu dużo łatwiej.

podstawa

Staram się, aby moje działania miały charakter zindywidualizowany, odpowiadający na potrzeby i możliwości każdego ucznia. Uważam, że najważniejsze w kontakcie z dziećmi jest odwoływanie się do wartości uniwersalnych, które będą im towarzyszyć przez całe życie.

dbać

Zależy mi na wykształceniu/umacnianiu u dzieci takich postaw jak: szacunek dla innych ludzi, kultura osobista i poczucie własnej wartości.

 

Katarzyna Zagórska
Klasa II

 
Katarzyna Zagórska  Klasa II

Katarzyna Zagórska
Klasa II

...
— ...

Opis

...

 
 
 

Ewa Chodubska
Klasa III

 
Ewa Chodubska  Klasa III

Ewa Chodubska
Klasa III

O swoich uczniach mówię, że są to moje zapalniczki. Ich spontaniczność powoduje, że zapominam o złych rzeczach a na ich widok uśmiech sam maluje się na mojej twarzy.
— Ewa Chodubska

uśmiech

Jestem nauczycielem z wieloletnim stażem pracy i cały czas kontakt z dziećmi jest dla mnie przyjemnością. O swoich uczniach mówię, że są to moje zapalniczki. Nawet jeśli mam kiepski dzień uśmiechy moich uczniów, ich spontaniczność powoduje, że zapominam o złych rzeczach a na ich widok uśmiech sam maluje się na mojej twarzy.

indywidualność

Każdego ucznia traktuję jako indywidualność. Nie lubię uogólniać i mówić jak pracuję z klasą. Ja pracuję z uczniem.

przyroda i ludzie

Prywatnie bardzo lubię turystykę pieszą, rowerową. Kocham przyrodę i poznawanie nowych ludzi.